Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Най-скромния блог.... Не се ядосвам, защото никога не са ме интересували червеите какво говорят, какво злословят, като нямат свой живот нека да живеят чуждия
Автор: iskra1304 Категория: Поезия
Прочетен: 174277 Постинги: 257 Коментари: 117
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
15.12.2023 22:56 - Горчи
 Дори и облакът заплака
днес със моята тъга...
Вренето до мен тик-така -
сменя дните ей-така.

Безлични дни и безлюбовни,
минават си като на филм.
Думи хиляди, отровни
се леят като мътен дим.

Раняваме се без да мислим
че после много ще боли.
В сценария от нас измислен
живеем, ала ни горчи.

Горчи ни чаят и кафето,
горчи ни даже любовта...
И не видяхме как сърцето
боли във нас от самота.    
Категория: Поезия
Прочетен: 114 Коментари: 0 Гласове: 3
29.11.2023 12:54 - Дзън, дзън
Сняг запраска на парцали,
а пък ние не сме яли -
вкъщи як скандал настана
още от зарана.

Няма ток, да се невиди,
и водата не се види…
В тъмно ще стоиме всички
като горски птички.

Вятър в клоните се вие,
дядо Мраз от студ се крие.
Той шейната си обърна -
вкъщи се завърна…

А Снежанка с тротинетка
като някаква кокетка
зъзне милата в гората,
плаче й душата.

Даровете за децата
ги отнесе тъмнината...
Май изглежда, че ще има
много люта зима.
Категория: Поезия
Прочетен: 372 Коментари: 1 Гласове: 2
Последна промяна: 29.11.2023 12:56
 Детето е най-чистото богатство -
с усмивка нежна то те запленява...
Прегърнеш ли го даже и за кратко -
душата ти отново засиява.  

Детето е най-прелестното нещо,
с най-милото и мъничко сърце.
Когато е до теб е тъй горещо,
защото носи слънцето с ръце.  

Детето е кристален дар от Бога -
то учи всички ни да сме добри.
Със него лесно става диалога -
то казва истини, а не лъжи.  

Детето нека никога не мразим
и нека го обичаме до край -
А в себе си, когато го запазим
щастливи ще сме в този земен рай.
Категория: Поезия
Прочетен: 524 Коментари: 0 Гласове: 3
 

Любовта е прекрасна

споделиш ли я ти,

и от слънце по-ясна

тя изгрява в зори.


Любовта ще е песен

щом до тебе цъфти

и животът по-лесен

става с нея,  помни.


Любовта е красива

като приказен рай

щом душата щастлива

люби някой докрай.


Любовта е богата -

не обича лъжи.

Тя е мир за душата

и лекува сълзи.


Категория: Поезия
Прочетен: 190 Коментари: 0 Гласове: 2
 Аз дадох обещание пред Бог,
че някога, когато те намеря -
ще съм до теб през целия живот
и никой нас не ще разделя...  

Защото чаках те със дни наред
и търсих те във хиляди любови...
Поглеждах в мъжките сърца навред,
но в тях намирах призрачни окови.  

Защото бях с години в самота
и бях забравила какво е радост...
Но ти дойде, донесе любовта -
дари ми нежност и ми върна младост.  

Познах те по пламтящото сърце,
което с моето заби еднакво...
Когато ти докосна ме с ръце разбрах,
че любовта е нещо сладко.  

Аз дадох обещание пред Бог,
че някога, когато те прегърна
за мен ще станеш вечната любов
и няма аз от тебе да си тръгна. 
Категория: Поезия
Прочетен: 103 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 26.10.2023 10:18
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: iskra1304
Категория: Поезия
Прочетен: 174277
Постинги: 257
Коментари: 117
Гласове: 556