Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2019 15:13 - След завоя...
Автор: iskra1304 Категория: Поезия   
Прочетен: 119 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.06.2019 07:31


Прости ми, ако можеш всички думи -
с които те обичах и те мразех...
Прости ми за сълзите помежду ни
и за това, че в себе си те пазех...

Прости ми, че за тебе улових се
както удавник хваща се за сламка...
Прости ми всичко... просто уморих се
да бъда чужда и да бъда сянка.

От теб се пускам - няма да ти преча...
Светът е твой, а слънцето те води...
Аз болка съм - дори не ме изрече...
сърцето с безразличие прободи.

Прости, че световете ни са тъй различни...
Прости, че нивга няма да съм твоя...
Един към друг били сме безразлични...
Прости ми и не гледай след завоя!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iskra1304
Категория: Поезия
Прочетен: 178068
Постинги: 259
Коментари: 117
Гласове: 565