Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2019 15:28 - Поет без име
Автор: iskra1304 Категория: Поезия   
Прочетен: 162 Коментари: 0 Гласове:
2



Копираш ме и ме дублираш,
изпи ми чувствата и пак не спираш.
Клонинг да ми бъдеш искаш -
бъди, но дали ще ти стиска?

Предавам ти душата си със радост -
вземи я, нека да е твоя.
Във нея няма даже младост,
на болката ще чуваш воя.

Сърцето си ти давам - разрежи го,
недей да спираш, не жали го!
Що стихове и то изплака -
прибирай ги, недей да чакаш!

Нали убиваш ме ей тъй от скука?
Драсни си клечката и запали ме.
Нима на някой ще му пука
за някакъв поет без име?




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iskra1304
Категория: Поезия
Прочетен: 174473
Постинги: 257
Коментари: 117
Гласове: 557