Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2011 00:51 - Не вярвах
Автор: iskra1304 Категория: Поезия   
Прочетен: 295 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз оттогава още разбрах,

че си с нея, недей да отричаш.

Как я галеше нежно видях,

а си мислех „той е различен“.

Лъжех себе си, всички дори,

че си принцът мечтан и бленуван,

но да лъжа НАУЧИ МЕ ТИ -

най-добрия, невиждан, нечуван.

Като кажех на други за теб

колко нежен и мил си със мене

все надничаха в мойто сърце

и говореха „Ще е до време“.

Аз не вярвах на тези слова,

ала вече всичко разбирам.

Ти си имаш красива жена,

а пък аз съм сама и умирам.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iskra1304
Категория: Поезия
Прочетен: 179337
Постинги: 260
Коментари: 117
Гласове: 570