Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2023 10:18 - Аз дадох обещание пред Бог
Автор: iskra1304 Категория: Поезия   
Прочетен: 110 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 26.10.2023 10:18


 Аз дадох обещание пред Бог,
че някога, когато те намеря -
ще съм до теб през целия живот
и никой нас не ще разделя...  

Защото чаках те със дни наред
и търсих те във хиляди любови...
Поглеждах в мъжките сърца навред,
но в тях намирах призрачни окови.  

Защото бях с години в самота
и бях забравила какво е радост...
Но ти дойде, донесе любовта -
дари ми нежност и ми върна младост.  

Познах те по пламтящото сърце,
което с моето заби еднакво...
Когато ти докосна ме с ръце разбрах,
че любовта е нещо сладко.  

Аз дадох обещание пред Бог,
че някога, когато те прегърна
за мен ще станеш вечната любов
и няма аз от тебе да си тръгна. 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iskra1304
Категория: Поезия
Прочетен: 179324
Постинги: 260
Коментари: 117
Гласове: 570